info@xhaztartas.hu

Forradalmi szolgálat

Meggondolta magát a termékkel kapcsolatban? A terméket visszaküldheti a futárral – INGYEN!

Biztosan már előfordult Önnel, hogy olyan terméket rendelt az interneten, amelyek nem teljesítették az elvásárait. Mi történik ilyenkor? A terméket visszacsomagolja, vissza viszi a postára, vár a sorban és hatalmas összegű pénzt fizet a visszaküldésre. Miért fizetne pénzt azért, hogy Önnek megváltoztak a véleményei?

Az xajandek.hu oldalon ez nem így fog megtörténni. Van egy hatalmas hírünk Önnek – A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE GOND NÉLKÜL, INGYEN

Hogy működik?

Ha bármilyen okból Ön úgy dönt, hogy visszaküldi az árut:

• Lépjen velünk kapcsolatba a +3612–344051 – es telefonszámon, vagy az info@xajandek.hu email címen

• Egyszerűen csak mondja meg nekünk, hogy szeretné csomagját visszaküldeni

• Mi elküldjük Önnek a DPD futárszolgálatot – a futár először felhívja Önt, hogy megegyezzenek az időpontban, majd a megadott lakcímen felveszi a csomagot és azt visszaszállítja nekünk. Viszont ezt a szolgáltatás nem az összes rendelésnél érvényes.

• A csomag visszaküldése nálunk teljesen INGYENES

Ugyanez az eljárárás van, ha Ön panaszt szeretne tenni

Milyen előnyei vannak az INGYENES ELSZÁLLÍTÁSNAK?

• Nem kell sorban állnia a postán, semmiféle elvesztegetett idő és költség = tökéletes vásárlás

• A futár oda megy, ahova Ön szeretné – otthonába, vagy munkahelyére

• A futár felhívja Önt az időpont megegyezésével kapcsolatban

• A csomagra nem kell semmi címet ráírnia – a futár pontosan tudja, hova kell a csomagot szállítani

• A futár a csomagot gyorsabban szállítja, mint postán keresztül, így ennek köszönhetően gyorsabban tudjuk kezelni kérését és a lehető legrövidebb időn belül visszaküldeni a pénzét

Meggondolta magát a vásárlással kapcsolatban? Egyszerűen csak hagyja ránk minden gondját!

A vásárlási szerződéstől való elállásra vonatkozó feltételeket megtalálja ITT vagy üzleti feltételek között.

Panasztétel

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. A panaszok olyan gyártási hibára vonatkoznak, amely 24 órás garanciális időszak alatt következik be. Bizonyos kozmetikai termékek esetében az eltarthatóság 12 hónapon belül kezdődik. A jótállási időszak akkor kezdődik, amikor a vevő átveszi az árut. A jótállás nem vonatkozik a helytelen kezelésre, vagy tárolásra.

Mi a teendő a panasztételnél?

Panasz esetén kérjük, először mindig telefonon értesítsen minket. Ha postán küldi a csomagot, kérjük a megadott címre küldeni: Exclusive Essential Export, s. r. o., Sedláčkova 472, 39701 Písek, Csehország, és ezt értékes, vagy üzleti csomaggal. A termék becsomagolása Öntől függ, hogy a csomag a szállítás közben ne sérüljön meg. Ha Ön már nem rendelkezik számlával, amit minden csomaghoz küldünk, csatolja hozzá kísérő levelét a személyes adataival együtt (név, cím, e-mail, telefonszám) és a rendelési számát.

Mi a teendő, ha más terméket kapott, mint amit rendelt?

Annak ellenére, hogy mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy elkerüljük ezeket a hibákat az áru szállítása közben. De kivételes esetben előfordulhat, hogy más terméket kap, mint amit megrendelt. Hogyan tovább? Vegye fel velünk a kapcsolatot előszor e-mailben, vagy telefonon és megpróbáljuk megoldani a problémát a lehető legjobb és legegyszerűbb mó­don.

Ezután az árut elküldheti a Exclusive Essential Export, s. r. o., Sedláčkova 472, 39701 Písek, Csehország címre, kérjük, csatolja hozzá a számlát és az Ön bankszámlaszámát, ahova az összeget visszaküldjük. Miután a csomagot megkaptuk, elküldjük Önnek a megfelelő árut és a költségeket visszautaljuk az Ön számlájára.

Kérjük, ne feledje, a csomagot szükséges ellenőrizni azonnal az átvétel után, a kicsomagolása és használata előtt.

Mi a teendő, ha a csomag sérült?

Ha a futárszolgálat olyan csomagot szállít Önnek, amely láthatóan, első ránézésre meg van sérülve, szét van csomagolva, kérjük, semmilyen esetben sem vegye át azt a csomagot! Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, hogy megegyezzünk a következő lépésekben.


A szerződéstől való elállás

Azon ügyfélnek, aki a gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében vásárol a hatályos jogszabályok értelmében joga van elállni a szerződéstől az termék átvételéről számított 14 napon belül. Ha szeretné a szerződést megszüntetni, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba. A terméket, beleértve a számlát is kérjük, küldje el az adott címre: Exclusive Essential Export, s. r. o., Sedláčkova 472, 39701 Písek, Csehország. A termék ára ezután vissza lesz küldve a megadott számlaszámra.

A szerződéstől való elállás esetén az áruknak sértetlennek kell lenniük, használat és kopások nélkül, lehetőleg az eredeti csomagolásukban és komplett tartozékaikkal. A fenti feltételek teljesítésének elmulasztása esetén a visszatérített termékek értékének csökkentésével kártérítést követelhetünk a visszafizetendő összeg levonásával, amelyet visszaküldünk Ö­nnek.

sticky01

PANASZTÉTEL GOND NÉLKÜL

Panasztétel gond nélkül, csak írjon nekünk

További információ
sticky02

30 napon belül a pénzt VISSZAFIZETJÜK

Elégedettségi garancia!

További információ
A cookie-k beállításával kapcsolatban az alábbi linkek is segítségére szolgálnak.