info@xhaztartas.hu

Mindent a vásárlásról

Hogy vásároljon nálunk?

Regisztráció és bejelentkezés

A regisztráció az Xajandek.hu oldalon sok előnyt kínál a kényelmes online vásárláshoz. A „Bejelentkezés“ / „Regisztráció " gombra kattintva egy egyszerű űrlapot fog találni, ahol ki kell töltenie a személyes adatait a regisztrációhoz. Miután regisztrációját megerősítette, az e-mail címére elküldjük a regisztrációs visszaigazolást. Ha újra be szeretne jelentkezni, kattintson a "Bejelentkezés“ gombra és töltse ki az e-mail és jelszó mezőket.

A bejelentkezés után hozzáférhet a „Fiókom“ szakaszhoz. Itt beállíthatja új jelszavát, lakcím megváltoztatását, személyes adatait. Ugyanígy kényelmesen áttekintheti a megrendelések állapotát is.

Ha Ön nem emlékezne, vagy elfelejtené jelszavát, csak egyszerűen hagyja, hogy küldjünk Önnek egy újat. A bejelentkezás után kattintson az „Elfelejtettem a jelszavam“ gombra, írja be e-mail címét és erősítse meg. Az új jelszavát automatikusan, azonnal elküldjük a megadott e-mail címére.

A termékről

Az eshop oldalunkon minden termékünknél feltüntetjük a szállítási határidőt. Ha meg szeretné tudni, hogy mikor lesz a csomag Önhöz küldve a kiválasztott szállítási móddal, a tájékoztatást megtekintheti minden terméknél a táblázatban „Ha most megrendelem a terméket, mikor kapom meg?"

Raktáron: Miután megrendelte a terméket, mi 14 óráig ugyanazon a napon kiküldjük és 2–3 munkanapon belül elszállítja a futárszolgálat az Ön megadott címére.

Úton: A termék úton van a beszállítótól a központi raktárunkba. A lerakás időpontját feltüntetjük mindig a táblátzatban, ugyanúgy, mint a változott szállítási dátum, vagy a személyes átvétel.

3 – 5 napig: A termék a raktáron van valamelyik beszállítónktól. Szükséges tehát számolni a szállítási határidővel, amely 3–5 munkanap. Tehát majd ezt követően szállítja el a futárszolgálat a csomagot az Ön által megadott címre.

Eladva: Ha a terméknél fel van tüntetve, hogy eladott, akkor sajnos nem lehetséges a kosárba helyezni és rendelni sem. Ez az állapot azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs raktáron. Ha szeretné a terméket ellenőrizni, ajánljuk Önnek az „Őrkutya“ szolgáltatást. Ezt megtalálja az elérhetőségi táblázatban a termék alatt. Amint az Őrkutyát megerősítette, a kérését regisztrálni fogjuk és amint az elérhetősége megváltozik, informálni fogjuk Önt e-mailen keresztül.

Rendelés

Bevásárló kosár: Válassza ki a terméket amelyet meg szeretne vásárolni, írja be a mennyiséget, és helyezze a kosárba. A kosárba tétel után automatikusan át lesz irányítva az oldalra, ahol ellenőrizheti a kosár tartalmát. Miután az árut a bevásárló kosárba helyezte, ne felejtsen el választani ajándékot. A „Választjon ajándékot xxx Ft. értékben“ gombra kattintva megjelennek az ajándékok az Ön rendeléséhez. Jelöljön meg egyet, amelyiket a legjobban szeretné és helyezze a kosárba. Ugyanilyen módon választhat speciális termékeink közül nagyraktári áron – válassza bármelyiket a megjelentek közül, de csak egyszer lehetséges.

A rendelés menete: Miután a bevásárló kosara teljes, tovább léphet a megrendeléshez. Ha még nem jelentkezett be, kattintson a „Megrendelés“ gombra. Ha állandó ügyfélként rendel a megadott e-mail címmel és jelszavával, ha Ön új ügyfél, kérjük, töltse ki a megadott űrlapot. A következő lépés a Szállítás és fizetés – itt kiválaszthatja az Önnek leginkább megfelelő opciót. A szállításról és fizetésről szóló részletes információt megtekintheti a Szállítás és fizetés részben. Ha megjegyzése van a termékhez, hozzá szólhat a fizetési lehetőségek táblázata alatt.

Kedvezményes kupón: A kedvezményes kód a rendeléséhez írja be a „Van kedvezményes kódom és szeretném felhasználni“ lehetőségek közé a szállítás és fizetés táblázat alatt. Ezután a kedvezmény levonásra kerül a megrendeléséhez. Minden rendelésnél csak egy kedvezményes kódot használhat fel – tehát a kupónok nem halmozhatóak fel. Ha pronléma adódna a kedvezményes kopónoknál, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a +3612–344051 es telefonszámon, vagy az info@xajandek.hu e-mail címen.

A rendelés igazolása: Utolsó lépésként áttekintést kap a teljes rendelésről, a megrendelt áruk listájáról, beleértve az adatokat, címet és a kiválasztott szállítási és fizetési lehetőségeket. Ha meg szeretné változtatni a szállítási címét, egyszerűen módosíthatja a „Cím megváltoztatása“ gombra kattintva a szállítási címnél. A rendszer ezután a biztonság kedvéért újra megkérdezi Önt a fizetés módjáról. A megrendelés csak az összefoglaló megerősítése után lesz aktuális. Ezután láthatja a megrendelési számát és kijelentkezhet. Ezután visszaigazolást küldünk az Ön megaadott e-mail címére.

sticky01

PANASZTÉTEL GOND NÉLKÜL

Panasztétel gond nélkül, csak írjon nekünk

További információ
sticky02

30 napon belül a pénzt VISSZAFIZETJÜK

Elégedettségi garancia!

További információ

Menu

hívjon +3612–344051

A cookie-k beállításával kapcsolatban az alábbi linkek is segítségére szolgálnak.